Nu är jag här!

Äntligen har underbara Sara fixat en blogg till mig. Men så seg som jag är så kommer det ta ett tag innan jag lär mig hur detta funkar:P
Idag har jag jobbat på Ica Bergshamra, de gick bra. Men man sliter så otroligt på kroppen. Alla tunga backar som ska upp och ner från hyllorna:S Menmen, de lönar sig till LÖNING ;P
Imorgon börjar jag 10.30 så de ska bli skönt, men så slutar jag ju 20.15 dvs. mindre skönt.
Sara!! Du måste stänga med mig:P
Nu på kvällen har jag vart hemma hos Sara & Jennifer, Bellan va på besök med, fy fan va roliga dom är!
Nej, nu ska jag sova!

Hej Hopp.
Puss&Kram♥



Kommentarer
Postat av: Sara

HAHA! NU har du en blogg också :) Använd den flitigt nu... Tur att du fick komma ifrån lite tidigare idag då så jag slapp stänga med dig ;)

PUSS

2008-07-01 @ 19:18:09
URL: http://saranyquist.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback