.

Samma veva som jag skulle ner till centrum, mötte jag upp Sara. Hon skulle träffa två komisar som även dom har barn. Så jag gjorde henne sällskap och vi satt i parken och snackade. Sen gick vi till konsum för att handla lite. Då bestämde vi oss för att jag skulle lära mig hur man gör en kycklinggryta :) Vi handlade det som behövdes, sen gick vi hem till mig och Sara fick laga middagen till mig och Tim. Den var hur god som helst!! Bra gjort vännen! Men vi skulle ha gjort den innan Tim kom hem, för han petade bort alla grönsaker. Haha!

Först steker man kycklingfileérna. Häll i matlagningsgrädde, i med grönsakerna(purjolök, röd paprika + wookgrönsaker), och sedan några skedar Mango chutney orginal. Låt stå och puttra! Sen klart..! Tror jag:P om jag inte har missat något.. Vi hade kokt potatis till. Jättegott!

Snart måste jag göra mig iordning för kalas. Pappas moster Inga fyller år och hon ska firas. Kakor och smörgåstårta väntar! Love smörgåstårta! Men först ska jag försöka mig på Photoshop.. Fan jag kommer aldrig lära mig de! men försöka skadar aldrig.

Ni kanske får en bild som jag fixat, never know!


Kommentarer
Postat av: Saara |Mamma till Linnéa|

Haha han är väl för rolig. Man kan ju dö om man äter grönsaker. Kul att ni tyckte om det:-) hoppas smörgåstårtan var god och att du åt en bit för mig med ;-) ha det bäst. Kram

2010-08-12 @ 23:40:06
URL: http://itssaraslife.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback