Me like.

Hej, Sara och Ewélinn har varit här på besök. Matilda är här nu, hon ska sova över. Jättetrevligt. Först så käkade vi lunch på Ciccis, sen kollade vi in på Zandras blomstershop, Saras plastsyster jobbar där.
Sen åkte vi hem till mig, hade det trevligt, fikade och sancka skit :)  Matilda fick leka med lilla Ewélinn <3

Nu har jag, Tilda och Tim käkat middag, de vart lax, potatis och dill-&citronsås. Jättegott. Så nu är alla mätta och belåtna. Snart ska vi, eller Tim upp till Lennan och spla poker. Blir dom för många så kommer dom ner hit till oss.



















Middagen- Lax, Potatis, Dill-&Citronsås.

Kommentarer
Postat av: Sara, Mamma till Ewélinn

Mys!!! Jag kom precis utanför Rimbo när jag fick stanna för Ewélinnsan hade bajsat ner sig ända upp till armhålorna! Ueeek ;P

Tack för en bra dag <3

2010-08-02 @ 20:32:25
URL: http://saramargaretaveronica.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback