Alla hjärtans dag

14 Februari, en mysig dag!
Morgonen började med att älsklingen kom in och sjöng "Ja må' hon leva" haha, rolig som han är.. Så la han sig bervid mig och gav mig en hjärtchokladask och sa att han älskar sin sockertopp :)

Jag älskar att bli uppvakktad och få höra fina ord..! Älskar dig Tim.

Just nu och vad jag i och för sig gjort hela dagen, är att umgås med mina pojkar Tim, Pk & Törnan :D
Jag kan ju inte säga att dom är speciellt sociala just nu, dom sitter nämnligen och spelar NHL, vilket jag inte är så intresserad av så jag sitter här vid datorn och lyssnar på musik ist och lyssnar på Pk's ROLIGA komentarer till precis allt..

Han och jag kom in på vad godis är gjort av och han säger att en del godis är gjort av grisblod och grisrester :S och här sitter jag och stoppar i med de. Fy vad äckligt.. blää!

- Men Pk, vad är det här godiset gjort av då?
- Jo Ciggda, det är gjort av löss?!
- Va? men chipsen då? det kan ju inte vara så äckligt..
- Nej, det är ju gjort av bröd!
 Hahahaha, eller inte PK!
- Men chokladen kan ju bara inte vara varken grisblod eller löss i?
- Nej, bajs Ciggda. Det är gjort av bajs!

Älskar Pk, bokstavligen! Han är världens skönaste kille.. Slå han och gör ett kors i taket, ingen slår honom.
Skulle jag hanma på en öde ö, så skulle jag lätt ta med honom!
Någon gång ska jag spela in honom, för ni måste uppleva denna sköna kille.. dessutom är han världens snällaste, gulligaste.. så för er singlar så har han nummer... 073-325..nej, det får ni inte för han är min.. :D hihi!

Ikväll ska jag och Tim mysa hemma hos mig och kolla på film!
Juste, jag skrev in en Alla hjärtansdag hälsning till Tim och mina föräldrar i fredags.. så de stod med i tidningen.. Gulligt va?


Till Tim: Älskade Tim! Hjärtekyssar till dig för att du är det bästa som hänt mig. Älskar dig så mycket! Pussar från din flickvän Ida

Till mamma & pappa: Alla hjärtan i världen till våra fantastiksa föräldrar Nina & Perka. Vi älskar er! Från barnen Jonnie, Ida, Martin, Matilda & Kajsa




Puss & kram på alla hjärtans dag!

Kommentarer
Postat av: Sarah

haha kuuul :P

2010-02-14 @ 22:13:02
URL: http://sbogefors.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback