H-O-L-I-D-A-Y

Hej alla söta kex :)
Idag är det fredag och där med basta. Jag är ledig hela helgen så jag ska ta vara på varenda minut. Just nu har jag fixat mig inför dagen, ska till Norrälje och shopa lite saker som han behövas i helgen. Men innan det så måste jag hem till mamma & pappa och hämta ännu mer kläder och lite skor som jag kan variera i helgen. Jag älskar att vara ledig på helgerna, för då kan man piffa till sig mer än vad man gör på vardagarna, dessutom kunna ta på sig finare skor :) Inte så att jag går i klackskor till jobbet direkt, inte så passande i mitt jobb. Men nu är det helg, så på med klackarna tjejer och även killar om ni så vill..
Ska möta upp Anna C i Norrtälje, hon måste vara mitt stöd när vi ska in på systemet. Haha! jag har skräcken att handla där, vet dock inte varför men jag bli så nervös och det känns som alla tittar på mig, men en sådan där konstig blick. Äh, något jag kanske bara får för mig men systemet är läskigt, likaså tandläkaren.. Usch!

Vi hörs lite senare, ska ta min tredje kopp te nu, gott :)



Me Totaly Today


Puss & kram


Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback