Inga missförstånd

Förra inlägget har inte med mig & Tim att göra.. Jag trivs jättebra hemma hos honom, bara det är jag vill flytta :) Är lite trött på att bo hemma hos föräldrar, det blir liksom inget privatliv.
Tim såg även bilden jag gjort, på min familj och då vart han lite ledsen och frågade om inte han med tillhörde min familj, och det är ju klart han gör :)

..Sen det med jobbiga stunder lutar väl mer åt, att jag bla. har lite komplex över mig själv, har krav och mål som jag vill uppnå men som tar sån tid!


Idag har Rimbo IF en viktig match framför sig, dom måste bara vinna detta.. annars lär det bli kval och ännu mera hockey :S.. Det är kul med hockey, men nu är det lite tröttsamt :) Jag ska ner och kolla, men måste vänta på Irene först.

Hoppas ni har haft en bra dag!.. Juste, ni får järna komentera det jag skriver, det är mycket roligare att blogga då :P

Puss & kram skumbanan...


Sommaren 2009


Kommentarer
Postat av: Mariie<3

vilken tur trodde fan de hade hänt något mellan er! Puss gumman<3

2010-02-23 @ 19:21:35
URL: http://mariethereseaxelsson.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback