The day.

Vad hände inatt? Tim har en förmåga att i sömnen sätta sig upp i sängen och bara sitta där tills jag tillslut måste säga åt honom att lägga sig ner.
Men i natt så satte han sig upp och satt där i säker 5 minuter och jag orkade verkligen inte säga till honom (dessutom ska man ju inte väcka en som "vaknar" eller går i sömnen) men jag tänkte ju att han kan ju inte sitta där som ett fån :D
Då säger han med skakig röst, Ida?
- Ja, älskling?!
- Vart är jag?
- Men tim, du är hemma..?!
- Vart hemma, hos dig eller?
- Nej, hos dig.. Du har drömt något konstigt bara, lägg dig ner nu..
- Mm..

Så försöker han lägga sig uppe på kudden (han sitter typ där fötterna är) men han kommer inte upp! Haha! Han lägger sig jäms med min mage och jag försöker få upp honom men han lägger sig jämsmed mina bröst.. Gud vad jag garva åt honom!
Älskling, lägg dig längre upp, haha!

Stackarn, det är inte lätt att drömma marddrömmar.. Ca varje natt! Detta händer rätt ofta..!

Sen på morgonen frågar han de klasiska: Ida, vad höll jag på med inatt?





Resten av dagen har jag jobbat och det gick bra och fort.. Rätt skönt när dagen inte går så himla sakta.
Juste, jag var och kollade på en lägenhet idag igen.. den var inte så fin men jag vill ju ändå göra om till de jag vill! Får se hur det blir, mäklaren ska ringa imorgon och då ska jag ha bestämt mig om jag vill buda.
Jag funderar på att hyra av roslagsbostäder, och invänta att köpa tills jag verkligen hittar en jag vill ha och som ligger rätt så centralt. Grejen är den att det är så otroligt lång väntekö, jag menar jag har väntat i ca 5 år och ingen hör av sig även om jag gjort intresseanmälan. Lite tråkigt faktiskt, jag hoppas på att jag och Tim får hyra en 2:a ganska snart isåfall, det finns en som vi är intresserad av, men som sagt.. Köööö, Jävla Kö!

Jag har även gått en kall promenad idag, så nu sitter jag här och tinar :) väntar på att Tim ska komma hem..!
Kanske ska hinna beställa kläder på Stayhard.se innan han kommer, Han fyller 21 på onsdag :) Då bli det kalas. Men innan ska han, jag och Irene till Stockholm och kolla upp felet på Tims ögon och shopa lite, för det älskar vi, jajjamen :D
Man hittar alltid någonting och kortet blir hett av dragningar ;)



Kommentarer
Postat av: Sarah

hahahhah stackarn :P

2010-02-15 @ 20:25:41
URL: http://sbogefors.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback