Städdag, men nu vill jag...

Igår var vi på bowling, Jag, Tim, Mamma, Pappa, Martin, Matilda & Sarah.. Det var grymt kul!
Kanske beror på att det gick hur bra som helst för mig, jag kom trea :P Gjorde många Strikar ( eller hur de stavas).. :D


Idag har jag bara vart hemma och städat, skitkul :P Verkligen..! NOT! Men fint blev det.. är ännu inte klar med mitt rum, försöker sortera kläder men det är så svårt att slänga, eller ge bort :D hah! Så det mesta får hänga kvar.

Ikväll VILL jag uuuuut! Har typ vart hemma varje helg jag vart ledig, skittråkigt! Men är man trött efter jobbveckan så är man..Inte så mycket att göra åt. Men just idag är jag astaggad, men då är det typ ingen annan som är det!?! Vad händer?! Så om ni vill ut, hör av er:D hah!

Jag skulle vilja gå ut i stan, men endas för att träffa på Paradis Hotel gänget:P Skulle ju vara hur kul som helst att festa med dom men fram för allt Jacki, hon är skitgrym! :D
Får se hur kvällen slutar, men först måste jag bli klar med städningen i mitt rum! ..


Bilder från bowlingen

-Sarah-


-Tim-


-Pappa-


-Ida-


-Martin-


-Mamma-


-Matilda-





Alla var jätteduktiga och vi hade skitkul..! Här är en bild på B1 & B2..







Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback