Verkligen.

Nu sitter jag här igen, hemma hos Tim. Han ska på träning och jag har ingenting att göra?! Eller?.. klart jag har, jag har alltid något för mig :)

Innan Tim drog tvingade jag honom att *PIIIIIP* ladda ner *PIIIIIP* en film till mig :D Så det vart... Dadaah; 



..Juste, The Princess and the Frog!  Jag ska verkligen titta på den, min svägerska Jennie sa att hon ville se den och nu har jag fått sälva äran att se den före henne:P haha, Yes! 
GAHHH! Nu är filmen klar men först så måste jag berätta en ganska så kul grej som hände idag.

Jag var på jobbet och läste en Dam tidning och vem var inte med i tidningen om inte självaste Joel Kinnaman?!

 

Då kom jag på en riktigt smart ide:D.. Eftersom min lillasyster
www.enmatildas.blogg.se är STÖRTKÄR i denna snygga man så tänkte jag att jag tar kort på honom med min mobil och skickar dom via MMS till Matilda och ser vad reaktionen blir.. Det tog inte lång tid innan hon svarade.

Matilda- Är det ett skämt eller? Nej du har tagit den från datorn!

Fasen också hon fattade! Men jag spelar fortfarande med och skriver tillbaka.

Ida- Nej, jag skämtar inte! Jag och I var inne i stan idag, och då stod han på Sergels torg och skrev autografer för filmen Snabba cash:) så jag har träffat din snygging! I kramade honom men jag vågade inte så jag tog bara en autograf. hihi! Avis? puss puss

Senare vid middagen ringer hon:
- Ida, skämtar du med mig nu eller?

-Nej Matilda, det är verkligen sant, helt sant.. verkligen!

-Men..?! IDAAA! Varför ringde du inte mig och berättade det då?.. Så jag hade kunnat åkt in på en gång???! Vet du hur ledsen jag är nu eller? *snyft*

-Men matilda, jag kunde inte ringa just då, jag jobbade ju! 

- Hur kan du göra så här?

(Man hör mamma i bakgrunden) - Men Matilda, sluta grina! 

Naw, jag tyckte så synd om henne, så jag var tvungen att berätta sanningen :D 

- Nejmen förlåt Tilda, jag bara skoja! 

 

Tur att hon älskar mig så mycket, så att hon förlät mig!

På fredag måste jag jobba extra, en av assistenterna har blivit sjuk. Så det blir jobb mellan 06.30-10.15 och 19.00-23.00.. Hoppas jag hinner träffa Marie då<3 Love her soo:P
Nej, nu blir det film.. see you !


Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback