Ute med hundarna

En skön dag faktiskt, som sagt är jag ledig idag till kl18, då ska jag jobba. Jag har inte gjort så mycket, mest tagit det lugnt, låtit dagen komma som den vill:)
Jag har ju två hundar som betyder väldigt mycket i våran familj, ibland tittar dom på en så man smälter.. Det går inte att låta bli att krama om dom, och idag titta dom på mig så sött så att jag var bara tvungen att gå ut och leka med dom! 
 


Visst är dom söta?

Tim skulle ju komma idag, tidigt trode jag. Men hans bil är trasch så han måste vänta på att hans pappa kommer hem så han kan ta den andra bilen:) Får se om jag hinner träffa honom innan jag åker till jobbet.. Hoppas de !
Annars ses vi ju när jag kommer hem:).. Hm, jobbigt att sakna någon man älskar!



Älskar dig

Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback