Kärleks som inte går att beskriva.

..Jag har verkligen försökt tusen gånger att försöka förklara hur mycket Tim betyder för mig, men det går inte att förklara. Kärleken bara är och finns där. Jag blir som nykär varje gång jag tänker på honom, det känns som om miljoner fjärilar flyger runt i kroppen för att ta sig ut. Jag skulle bara vilja SKRIKA ut till hela världen vilken underbar människa jag har runt kring mig och som kan få mig att må så bra, känna mig så älskad. Han får mina mörka stunder att bara lysa, starkare än solen. Jag förstår inte hur han gör men han är helt oslagbar. Den finaste människan jag någonsin haft.

Jag älskar när han går upp på morgonen och ska åka till jobbet, när han kommer in och lutar sig över mig, man känner hans doft, kysser mig och säger: Jag älskar dig! 

Han är verkligen mitt liv, jag delar allt med honom. Jag ger mitt liv för honom. Min Kärlek, min dröm och drömmen är sann.  

Gud, nu sitter jag nästan och gråter men snart kommer han hem, längtar så..!


Kommentarer
Postat av: Saara ♥ Mamma Till Linnéa ♥

Jag är så glad för din skull att du hittat en så bra kille.

Hoppas ni har det bra och att vi kan ses snart igen om du har lust :)

Kram

2010-07-23 @ 13:20:06
URL: http://itssaraslife.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback