♥ Min dag.

Hej kära vänner!

Just nu sitter jag hemma hos mina älskade föräldrar, med ett varmt fotbad, datan i knät och brevid en Bacardi. Kan det bli bättre just nu?! Jag förtjänar det faktiskt. Min dag har sett ut så här.

Först vaknade jag och Tim av att mamma knackade på dörren: -God morgon, Frukosten är klar!
Älskar min mamma, hon är så gullig!

Sedan efter frukosten åkte jag och pappa till Sågen för att köpa pluggar och skruv, till alla våra tavlor, speglar ich hyllor som skall sättas upp lägenheten. Mamma och Tim åker till Rimbo, mamma målar klart badrummet och Tim den lilla smitaren åker med Frudd och spelar golf. Alltid kan karlar komma undan på någor sätt.

Jag och pappa kommer till Rimbo. Vi börjar tapetseringen direkt, Vart riktigt bra!  Är supernöjd! Tack Pappi.

När pappa är klar åker han hem. Jag och mamma fortsätter med inredningen, så nu är köket och hallen klar. Ni ska få se bilder. Jag känner mig verkligen hemma i den nya lägenheten. Så fint! Men nu är det vardagsrummet kvar, vilket jag vi tror ska göra klart imorgon. INFLYTTNINGSFEST igen!! 

Hem till Bergshamra, åt middag.. Sen hem till kusin Fredrik, fira honom som fyller 19 år idag! Grattis!

Klippte morfar för en stund sedan, vart jättefint..

... Och nu är alla trötta på att jag sitter vid datorn så nu ska jag vara social!

Min älskade morfarLOVE




Kommentarer
Postat av: Jessica 20 & mamma till Liam

Okeej, men man bli ju redo med tiden. Han har ju 9 månader att bli "redo". Men jag lovar att man växer in mer i rollen en är redo från början! Det är det bästa som hänt oss och det ångrar man inte även om man inte var redo i början!! ;)

2010-07-25 @ 12:17:40
URL: http://wahlqvist.blogg.se/
Postat av: Sara, Mamma till Ewélinn

Idaaaaaaa!!!

Måste komma o kolla hur det blir med allt :) Har du tid någon dag i veckan?

Såg ditt mess så sent igår så det var inte ens någon idé att svara :(

Pusssssss <3

2010-07-25 @ 19:09:48
URL: http://saramargaretaveronica.blogg.se/
Postat av: Johanna

Åh, din underbara morfar! :) Får komma och kolla in lägenheten sen :)

2010-07-25 @ 23:30:37









Kom ihåg mig?

Trackback