Kvällen

Sitter hemma och kollar på Let's Dance med Tim, mamma & Kajsa. Jag har aldrig tittat på det förut så hänger inte riktigt med men Willy är ju bara så taktlös:D haha, det är ju bara för kul! Och såklart är det mysigt att vara med familjen! Vad gör ni ikväll?
Imorgon ska vi till mormor & Ove och "fira" Ove, för att han har gått i pension. Så det bli förhoppningsvis god mat och "lite" dricka till ;) Efter de ska jag, Jennie & Jonnie åka hem till dom i stan för att festa vidare. Kommer bli skitkul. Har ni något tips på vart man kan gå ut och ha kul?


Kommentarer
Postat av: Sara Nyquist

Själv sitter jag och kollar igenom alla bilderna från dopet och försöker välja ut vilka jag ska framkalla :P

Har tyvärr inga tips på vart du kan gå ut skrattar ;)

2010-03-19 @ 21:26:00
URL: http://saramargaretaveronica.blogg.se/
Postat av: Saara ♥Min Graviditet och Vardag♥

Åhh så roligt, då är det porten bredvid oss för vi ska bo i 24B :D

Vi ska flytta in på tredje våningen i en tvåa :D

Tror nog eran två ser likadan ut som våran :)

Vi flyttar in på långfredagen, alltså den 2 April :)



Hihi Willy åkte ut, Yeeees :P

Jo, det hade varit roligt om han vunnit men som sagt så är dom andra som är kvar mycket mycket bättre :P

Nu blir det en riktigt final i Let's Dance iallafall :D haha



Kraaam

2010-03-20 @ 07:49:56
URL: http://itssaraslife.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Hoppas ni får en härlig kväll! Jag läser din blogg men det vet du nog redan! :)

2010-03-20 @ 14:45:37
URL: http://jenkanh.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback