New Make up







MAXFACTOR COLOUR adapt. ISADORA MEDIUM BEIGE MIST. EYE LINER by H&M CHOCOLATE


Kommentarer
Postat av: Saara ♥Min Graviditet och Vardag♥

hehe tackar :)

Javisst, ger du mig en hundring så fixar jag din design :P

Jag gör inga gratis designer :P



Åhh vad roligt är det Bergsvägen eller Vibyvägen?

Vi flyttar ju till Vibyvägen den 2 April. Så vi ska bosätta oss i rimbo :)



Ska du titta på lägenheten?

Hon som visar dig är ju Marie-Louise Paulsén :P

ha det bra...

kram

2010-03-19 @ 15:01:42
URL: http://itssaraslife.blogg.se/
Postat av: Saara ♥Min Graviditet och Vardag♥

Det är bara att säga till om du vill ha design. Egentligen tar jag 150 kronor för en design men du kan få en för 100 istället, bara för att du är du :D



Vilket nummer har du fått erbjudande på :)

Ligger du trea på lägenheten? För vi gjorde det med, en när vi skulle på visning så var det bara vi som kom. Så vi fick den :) Så snart blir det ju inflytt :)

Våran hyra ligger på 5000.

Är det en etta eller två du ska kolla på? Vad är det för hyra på den? Vilken våning? =)



hehe nu blev det mycket frågor :)

Ha en bra fredags kväll :) Kram

2010-03-19 @ 19:17:45
URL: http://itssaraslife.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback