Sunshine



Hej alla underbara människor!
Gud vad glad jag bli när solen väcker en på morgonkvisten. Idag gick jag upp 08.00 fast jag är ledig hela dagen. Jag kom hem 23 igår och ändå så pigg, det ÄR solens förtjänst. Hur som helst så skjutsade jag mina systrar till skolan imorse, lämnade farfars bil som jag har lånat, jag till och med tankade bilen ;)
Jag och Matilda har en hel del kläder som vi lånar av varandra, så ibland får jag ta tag i kragen och gå upp och hämta ner mina från Matildas rum.. Idag var den nästan en hel IKEA påse, men lite var Tildas, så tvättat har jag gjort och så snäll som jag är så har jag lämnat kvar lite som Tilda ska få tvätta :) Jätteroligt Tilda?! (hon hatar att tvätta och att hjälpa till hemma överhuvudtaget:P) 

Pappa körde mig sedan till Norrtälje och där ifrån tog jag bussen till Rimbo, så nu sitter jag här och bloggar :) Tim ligger och "vilar", det betyder alltså att han kommer att sover tills kl. 18 kanske, om jag inte väcker honom vill säga!

UNDERBART väder hörrni! Verkligen, eller vad tycker ni?
Nu ska jag ta mig en kopp te och sätta mig i solen.
Vad ska ni hitta på en fin dag som denna?

Ha det bra alla gullisar Puss & Kram
Ps: Alla som läser min blogg är gullisar, ni andra är bara gulliga ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Grymt snygg bild ida!

2010-03-09 @ 20:16:29
URL: http://sofieeelin.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback