My Day.

Roligaste helgen på länge! Tack alla underbara människor. Ni är guld värda. Speciellt du Anna, kul att få umgås med dig :) Detta måste vi se en repris på.

På söndagen så konfirmerades Tilda, så jag fick gå upp 08.00 vilken inte var det roligaste. Hur trött som helst men det gick bra. Väl i kyrkan så kunde jag bara inte hålla mig för skratt. (varför alltid få skrattanfall när man minst ska ha de). Min käre bror Martin gjorde massa roliga ljud och komenterade typ allt, plus att jag var övertrött. Men det var skitkul. Jag tog mig en återställare vid altaret, nattvarden :P

Grattis Matilda till konfirmationen ! Du är Guds barn :) Http://enmatildas.blogg.se

Idag har jag varit i Täby med mina älskade syskon Martin, Tilda och Kajsa. Pappa kom även med. Vi fixade ny mobil till mig, IPhone. Men den kan komma om 1-3 veckor. Lite tråkigt. Köpte en snygg kavaj med. Men vet ni.. Om 2 veckor FLYTTAR jag och Tim !!!

Ni som är snälla och ger mig presenter får komma på inflyttningsfesten :) Haha! Nej men får se när den blir av. Ska bli så otroligt kul och skön att flytta. Även om det nu bara är till lilla Rimbo :)


Nu ska jag skaffa mig ett liv, så vi hörs sen. Haha!

Love you.

Kommentarer
Postat av: frida-ungmamma

hihi ja visst e han :)

2010-05-10 @ 21:37:35
URL: http://kessielicious.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback