Skyll inte på mig.

Vad ska man skylla på idag då, för att updateringen inte blir bättre. JO ! Jag har ju köpt en Iphone, så håller på att lära mig den.

Idag har jag verkligen varit superduktig. Jag har ju såklart jobbat, och på jobbet.. Jag måste berätta från igår med så låter jag ännu bättre. Igår klippte jag hela villans gräsmatta, trimmade alla hörn, kanter och ännu fler kanter. Tog en elsåg och sågade ner tre stora buskar som var uttrokade, samlade ihop alla rivande, vassa kvistar och slängde på "högen".

Idag var det så soligt att jag ville vara ute och göra klart i trädgården. Så jag klippte flera buskar, rensade ogräs, sopade uppfarten, alla plattorna på baksidan, krattade en massa löv och kvistar.

Förstår ni hur duktig jag är eller? :D  Anställ mig för en bra slant ! I mitt yrke är man verkligen allt i allo. Gillar du det, satsa på att bli personlig assistent. 


Igår beställde jag och Tim våran efterlängtade resa, de vart Turkiet i år igen. Men den här gången har jag bestämt att vi ska planera lite bätte. Tex. som att vara en heldag på Kleopatra stranden, åka på båttur, jag skulle vilja flyga efter en båt, vet inte vad det kallas men det verkar ju väldigt spännande. 

11 dagar kvar tills flytten ! Så nu bärjar det bli lite pank med möbler som vi inte har inskaffat oss än. Jag, Tim och mamma åker till IKEA imorgon och jag måste bara köpa ett soffbort, tvbänk och säkert massor som man stöter på. Det är verkligen ett nöje att gå på Ikea, man får så mycket inspiration.

Mer på schemat är att jag och Tim måste till banken och öppna ett gemensamt konto där räkningarna dras ifrån, gå till roslagsbostäders kontor och välja tapeter. Hyran skall även vara betald den 31 Maj.
Juste, jag ska vaxa Alexanders rygg.:)

Nu ska jag tydlkigen se på en film som Tim bad mig att se, U.S.Marshals. Får se om den är lika bra som trailern.




Kommentarer
Postat av: Sarah

åååh :) längtar också! Men känner att jag och martin måste fixa lite biljetter snart! :O

2010-05-28 @ 09:38:36
URL: http://sbogefors.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback