Gu' så jag älskar dig.

..IDA!


- Jamen tack du!

- Jag älskar dig med Ida!




Kan ni ha dagar då ni verkligen är nöjda över er själva. Att du kan kolla dig i spegeln och tänka; "Fy fan vad bra jag är", "Gud vad jag har varit duktig idag" eller bara "shit vilken brud" ?

Ofta ser vi bara de dåliga, eller så upplever jag de. Jag har många komplex över mig själv, därför ser jag oftast de negativa. Men så tänker jag så här! Fuck it..! Va dig själv och lev livet...
(ah, men gu' så skönt det skulle, om det ändå kunde vara så enkelt... I denna värld där idealen är att se ut som en barbie.)
Mina komplex är mitt problem, det är något jag jobbar med varje dag! Dom ska bort ur mitt liv, de är ett av mina många mål! Idag har jag min "älska-mig-själv-dagen-för-att-jag-är-den-jag-är". Jag gör vad jag vill och ingen ska stå i min väg. Let's Go.

Jag tycker att vi svenskar är så himla dåliga på att berömma oss själva och faktiskt kunna lyfta upp de positiva. Därför tänkte jag till er alla! Skaffa er en dag så ni bara älskar er själva och va lite själviska, ha en "älska-mig-själv-dagen-för-att-jag-är-den-jag-är".


LOVE!LOVE!LOVE!LOVE!LOVE!LOVE!LOVE!LOVE!LOVE!LOVE!LOVE!LOVE!LOVE!LOVE!LOVE!LOVE!LOVE!LOVE!





Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback