Tjo bre..

Yes, i know. Jag är sämst på att uppdatera! Men om jag bestämmer mig för att jag ska blogga mer så ställer jag sådana krav på mig själv. Jag känner en så jäkla stor press, därför mina kära så kommer jag bara att blogga när jag känner och har tid för de.

Idag har jag iaf jobbat. Mamma och mormor bjöd ut mig på lunch, så vi åt en jättefräsig fisk och skaldjursgryta. Tummen upp för den. (kunde dock ha varit lite mer skaldjur i den)
På bussen hem satt jag och irriterade mig på fjortisarna längs bak som satt och sjöng till han Sebasitan kran eller va han heter. Mobilen på högsta volym. Fan så störande :) haha... Men alla har vi väl varit sånna. // Jag tänker absolut inte på mig och Sara Nyquist ;).. haha! Vi hade våra dagar vi med.//

Väl hemma var det bara att ställa "kärringen vid spisen", eftersom min sambo"sov" och spelade dataspel. Det vart en klassisk Fajitas. Efter den goda middagen drog jag och Tim ner till gymmet och jag ska säga det.. JAG kommer aldrig äta innan träningen igen. Jag höll serriöst på att spy upp allt.  

På tal om ingenting så såg jag två rådjur idag. Dom stod preciiiis utan för jobbets köksfönster, där jag har slängt up MASSA äpplen. Jag smög som en mus och drog upp mobilen och filmade. Jag kännde mig som en riktig dektektiv som filmade åt animales planets... kanske inte preciiis så men typ :D

På tal om en annan sak med så SPOTTAR jag på denna vinter.. Helst så kan ju sommaren få komma!


-Syster Tilda & jag, Turkiet 2010-

Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback