To.Day.



Go' kväll !

De senaste dagarna har jag varit så utmattad och trött. Jag har mina aningar om varför. Men inget jag kan göra något åt, ska bara försöka att leva i nuet. Försöka få en bättre sömnrutin. men nog om de, jag tycker mindre om att beklaga mig. 

Jag har jobbat idag, som vanligt.. alltså, jag har igentligen inte gjort så mycket?!? Har precis kollat på "Storebror" på elva.tv. Gurkan är ju så jäkla skön! Thats it. Käkat middag med älskling. Nu är han på träning, så då passade jag på att ta MIN dator som jag aldrig få ha annars. Jag ligger nerbäddad i filtar, har Sveriges värsta bilförare på tn:n, datorn på magen och ligger helt enkelt här och funderar på morgondagen. 

Imorgon börjar dagen redan vid 05.30, bussen till jobbet går 06.15. Efter kortdagen på jobbet ska jag möta upp Matilda och sedan åker vi till huvudstaden för yttligare en dag med shopping. Ska ringa kära svägerska Jennie och höra om hon vill göra oss sällskap. Men innan shopping ska jag till SÖS där jag ska träffa min psykolog. Ska bli skön..t.


Nu är jag jättetrött.. Så jag ska ta mig en varm kopp choklad och vänta på min sambo♥, sen väntar världens skönaste säng på att vi ska krypa ner!



Det vore kul om flera kunde kommentera min blogg, så kan jag även få en blick av vilka ni är och få kunna läsa just din blogg ! Tack :)

Kommentarer
Postat av: Matilda Engström

Skulle jennie med? :)

2011-03-03 @ 21:42:41
URL: http://enmatildas.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Du är snygg :D:D

2011-03-04 @ 11:50:12
URL: http://liitefinare.blogg.se/
Postat av: jessica

Jag läser din blogg ;o)



Kram

2011-03-04 @ 19:27:29
URL: http://tystatanke.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback