Haha! Jag dör... Jag sa ju förut att jag b...

img_1940 (MMS)

Haha! Jag dör... Jag sa ju förut att jag bara hade standardkanalerna. Min granne var ute i porten så jag gick ut och pratade med honom och berättade att jag hade sämsta kanalerna och var skitsur för de :P så den snälla farbrorn kom in till mig för att kolla om allt var inkopplat rätt, vilket de var. Felet var att jag hade satt in boxerkortet åt fel håll, så nu har jag typ ALLA kanaler igen! Vilken enkelt fel som var så stort och jobbigt.. Så jäkla typiskt mig :)... Tilda är här hos mig nu. Hon lagar någon "engelsk mat", fish and strips?!? Det ska tydligen vara gott? Hon över sig inför flytten till London. Hon har bestämt sig för att bli utbytesstudent sista året på gymnasiet och sedan flytta dit. Och jag har en liten aning om hur denna iden kom fram.. Harry Style är nog den skyldige! ;P


Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback