I'M BACK




Äntligen "hemma".. Blogg.se är där jag ska blogga. Myshowroom var ingenting för mig :P
Jag vill ju inte börja med ett tråkigt inlägg, men tyvärr bli det nog så :D Det har inte hänt så mycket idag faktiskt. Jag har jobbat 8-17 och pratat i telefon. Haha.. Just nu är jag hemma hos Danne. Han bor så himla fint och jag älskar att vara här. Jag trivs som fisken i vattnet, känner mig lugn och trygg. Nej, inte bara för lägenhetens skull. Pratar såklart om Danne ;) Han får mig att må så himla bra, och vi har så kul ihop! Vi kan sitta uppe sent på natten och bara flumma. "Kan du göra så här med tårna" haha, ah typ så. Eller Danne: Vet du vad det är för skillnad på... Varenda dag kommer det ett skämt. Och även om jag inte alltid förstår de roliga så får han mig att skratta :)
Just nu är han på match och jag har så himla tråkigt, så jag har städat och tvättat här. Gu' så snäll jag är!
Jag är värd lite godis nu tror jag?! Ja, de är jag. Ska bara ligga på soffan och gosa ner mig till en film!
Kul att vara tillbaka och att ni tittar förbi <3


-I'M HAPPY-





Kommentarer
Postat av: Sara, Mamma till Ewélinn <3

Du förtjänar att vara lycklig gumman <3

Det är din tur nu!!! :)

2012-01-10 @ 21:56:52
URL: http://saramargaretaveronica.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback