Svar

En gullig läsare vid namn Hanna kommenterade inlägget "Tipsa mig". Hon tipsade om converse. Och det är skitsnyggt! De svåra är att jag tycker VITA är snyggast och dom converse jag har haft har blivit så himla smutsiga fort :P men absolut. Don går hem. Funderade faktiskt på att köpa mig ett par. Men jag hittar ett par tygskor som inte var converse, så får se vilka de kanske blir :)

Sen så undrade även Hanna vad jag jobbar med! Och som jag tidigare har skrivit så jobbar jag som personlig assistent. Vilket är ett varierande jobb. Enda dagen så jobbar man i trädgården och andra dagen är det mycket om själva vådrandet, eller pappersarbeten, ut och gå.. Ja, som sagt. Ena dagen är oftast inte den andra lik :) sen så måste jag säga att jag har världens skönaste jobbkollegor!


Hoppas du fick lite svar Hanna :) jag tycker det är jätteroligt med kommentarer. Så fortsätt ställa massa frågor. Var inte blyga :D


Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback