ah.

Kom just hem från jobbet. Hämtade upp mamma och Tilda på vägen. Så nu är jag hemma, väntar på att maten ska bli klar. Sen blir det POWER WALK :D Så härligt att gå ut när det är soligt väder!

Igår köpte jag nya skor, ett par tygskor som jag kan ha på jobbet. Det blev ingen beställning av kläder igår, jag hade så mycket annat att göra. Men ska kolla runt lite idag. Jag var på H&M idag med, såg ett par fina pumps som jag funderar på att köpa. Jag har kollat in dom varje gång jag vart där men jag får alltid beslutsångest när jag vill ha nått.

Nu är det "bara" 1 månad och 19 dagar kvar tills jag opch Tim flyttar :P Jag hoppas verkligen vi kan flytta in tidigare än det beslutna datumet. Tänk så kul att inreda. Vi har lite kvar att köpa men det är så svårt när man inte kan mäta och planera.

Jag vet inte om jag har sagt det, men jag är ju kattvakt åt mormors katt. Hon sov mellan mig och Tilda inatt, Något jobbigt eftersom hon spinner och klöser i lakanet. Imorse väcktes jag av en nysning rätt i ansiktet. Kul..? Bara att hoppa in i duschen :) ... Inte så nice med kattsaliv i ansiktet direkt.. Haha!

Ska äta nu så vi hörs sen.. Ha det gött!


Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback