update.



Har haft en massa att stå i, så har inte bloggat på ett tag nu. Men jag tar en snabb uppdatering från Måndag, det jag kommer ihåg! "Minnet är bra men kort"

MÅNDAG - Tim kom ju hem i söndags. Så på måndagen tog vi det bara lugnt, båda var lediga från jobb. Jag fixade ordning ute med möbler och dukade fram frukost. Solen sken och vi satt typ och solade hela dagen. Jag hittade en kub, ni vet ett sånt man vrider och vänder på så att man ska få alla färger på rätt plats. Den gjorde mig galen, så den slängde jag åt sidan. 
 
TISDAG - Jobbade 8- 17, hämtade Codie (Tilda) på körskolan. Vi åkte hem och städade ännu en gång i huset. Mormor och Ove kommer nog hem på Torsdag / Fredag, så då måste det iallafall se ut som ett hus här, inte som ett bombaderat Irak. Mot kvällen hämtade jag mamma, hon hade vart med jobber på någon middag. Dom åt Turkisk mat :) Lite sugen man blir på at åka dit. Jag och Tim kommer eventuellt åka dit i Agusti. Jag vet, det är sommar i Sverige då. Men men.. bara man kan komma bort.. sola, bada, åka ut på båtturer. Vad som helst men åka någonstans ska vi. 

Jag och Codie kollade på - Flickan som lekte med elden - eftsersom Tilda är lite seg på att se filmer. Vi började se - Luftslottet som sprängdes - men sedan vart det för sent. Och där med GOD NATT! 
 
ONSDAG - Idag började jag tidigt, redan vid 07.00. Skulle till läkaren idag, så jag fick sluta tidigare. Lyx:)
Bara det att när jag kommer till provmottagningen är det rena folkmassan där.
-Never, här tänker inte jag sitta och vänta! !
Så jag åkte och solade istället. Somnade, så när det släcktes ner flög jag upp och slog i huvudet i solariet. (duktigt Ida). Jag tänkte att jag skulle vara smart, att sola först och sen åka tillbaka till sjukhuset och ta proverna. Men NEJ! Jag har väl aldrig tur.. Nu var det halften av folkmassan kvar, bara det at nummerlapparna fungerade inte, datasystemet var paj.. så det var bara att vända igen.

Så nu gott folk sitter jag hemma hos mormor igen. Och måste städa.. INGEN! WAF?!?! Grundstäda ska jag göra, sen får vi f*n inte stöka ner mera! Men först ska jag ringa Tim.. Have a nice day, It's cheep and it's fast!


Bilder från måndag- Onsdag.

 










Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback