Gårdagen.

Det började med att vi skulle åka in till Norrtälje med 11.15 budden men vi "råkade" sova lite längre. Så vi gick väl uppp vid 11.00 och började göra oss iordnig. Som ni ser så har jag en ny design, min lillasyster Kajsa gjorde den igår. Http://liitefinare.blogg.se. Tack så mycket raring!

Jag kör in Tim till Norrtälje och sedan kör hem Kajsa. Det vart lite stressigt, i och med att jag skulle ta en buss från rimbo till Norrtälje kl.14.15 och jag var tillbaka i Rimbo vid 13.50, så jag skulle hinna med att gå på systemet, lämna bilen, packa väskan, hinna äta frukost. Jag han endast lämna bilen och slänga in drickan i kylen sen var det bara att springa till bussen.

Väl inne i Norrtälje går jag ner till Åtellet där vännerna sitter. Det var hur trevligt som helst, men hur kallt som helst. Så det var ju minde roligt. kl.18.30 skulle vi ta bussen tillbaka till Rimbo för att förfesta och fixa oss inför kvällens roligheter. Eftersom jag inte han äta frukost så gick jag och Josse upp till statoil och köpte oss en varsin korv. Vi sitter där vid busskuren och väntar på 677. Men nej då! Då ser jag att 625:an kommer och att vi sitter på helt fel busshållsplats. Jag säger till Josse: det är väl inte 625:an vi ska åka va?
- Jo, antagligen! .. Så vi lubbar allt vi har att ge över vägen och Josse tappar mobilen och allt kändes bara som ett skämt, kaos! Men gud så kul de va. Vi är inte rädda om livet vi, som springer hej vilt på vägen fick vi höra av sur kärringen till busschaufför.

Folket börja rulla in hemma hos oss, jag säger bara, roligare/ trevligare människor finns inte... bla bla, vi dracka och hade trevligt.

kl. 22.15 tror jag (börjar bli lite oklart nu.. haha) springer vi till bussen.. igen! Åker in till Norrtälje för att gå på Trädgården, men det blev lite anorlunda. Se och hör!

Teresias kusin ringer när vi sitter på bussen och ber henne skynda sig till Norrtälje för att några omogna småglin jagar honom och ska "döda", slå honom. Så hon och jag kutar till honom men småvalparna var borta. Vi går ner till stationen för att göra honom sällskap medans han väntar på bussen. Och vilka kommer inte fram då?! Jo, två "tuffa" småglin. Dom snackar eller snarare skriker på kusinen. Och rätt som det var så börjar ena valpen veva slag mot honom. Så jag och Teresia flyger upp och försöker få bort killen. Vi håller endast i honom och ber honom gå där ifrån. Men han fortsätter veva slag, så både jag och Teresia fick oss några slag i ansiktet. Tillslut drog dom och allt var lugnt. Tills våra pojkvänner och några vänner kommer in. Vem fan slår en tjej?! Okej, han var typ 15- 16 år, tycker bara synd om honom att han inte vet bättre men lite vett i skallen har man väl? Vad händer med ungdomen? No respect...!

Det var de.. lite tråkigt att det ska behöva hända. Men kvällen var inte slut. Jag och Teresia tar taxi upp till Mobergs och dansar hela natten lång, eller ja! Till kl. 02.30 då vi tröttnat och åker hem.

Trevlig natt, fick sova med Tim och Pk :) Friberg fick sova på soffan!

_____________________________________________________________________________________________




















Kommentarer
Postat av: Saara ♥ Mamma till Linnéa ♥

Hehe :)

Ni ströde inte så farligt. Ni var ju tysta till elva så :D ;) hihi



Vi har det bara bra. En lite skrikande bebis, men det rullar på hehe. Kom över någon dag om du har lust :)



Kram

2010-06-06 @ 17:32:26
URL: http://itssaraslife.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback