Sol VS Regn

Hallå där moder Natur!

Hur ska du ha det? Ena sekunden är det strålande sol, andra sekunden vräker det ner regn?!

Har ni haft en bra midsommar? Man måste ju ändå säga att vi hade tur med vädret. Min midsommar var bra men jag har haft många bättre. Det var absolut inget fel på anordningen, den var perfekt och alltid snällt när folk ställer upp och fixar! Lite småsaker som fick det att inte bli en av mina bäste.

NU har jag semester i en vecka, så jag ska verkligen ta vara på den. Jag behöver verkligen den tiden nu, eftersom jag har haft mina sömnproblem. Jag märker redan på två dagar att jag sover ut. Jag brukar aldrig sova lägre än 10 men dom här två dagarna som jag sovit ut har jag sovit till 12 och 14 !!! Har aldrig hänt förut, men nu är jag lite utvilad iaf. Men nu ska jag fortsätta montera ihop mina ikeahyllor, får se när dom hamnar på väggen. Har inga verktyg, så om någon känner sig manad att hjälpa mig, hör av dig !


Jag & Denice- Midsommar








Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback