Vad hände igår?

Jag har inget minne av gårdagen, helt bortblåst...Nej, skoja bara! Jag sitter här hemma och funderar på att dra och käka. Ska bara få tag på min andra hälft, Denice :) och få upp Tim ur sängen. Idag är det ju morsdag, så jag åker till mammsen sen och grattar henne. Jag ska krama och pussa på henne och säga hur mycket jag älskar henne. Min mamma betyder allt för mig och är min bästa vän. Hon är grym!

Igår var vi på Piren. Var fullt ös! Det är så mysigt nu när dom har uteserveringen öppen. Men fan vad jag och Denice fucka ur igår!! haha.. vi sket i allt och alla och bara körde på dansgolvet. Så jävla kul!
Mindre kul var ju när vi skulle få tag i taxi hem. Vad är det för jävla system? I en hel jävla timme fick vi sitta i duggregnet och vänta. Helt sjukt ju. Taxikillen sa typ att roslagstaxi hade två bilar ute på körning. Vad fan, de är ju löningshelg.. Aja, nu har har berättat lite om min lördag :) Hur har eran varit?

Nu ska jag slå på en film och mysa i One Pice, medans jag väntar på mina älsklingar.





Jag älskar den rosa One Pice, så jävla skön. Jag rekommenderar verkligen er att köpa en. Jag ångrar att jag inte köpte en till mig. Den jag har på mig köpte jag till lillasyster Tilda, men jag tror nog jag snor tillbaka den ;)

Ha en trevlig söndag, så hörs vi ♥


Kommentarer
Postat av: MATILDA

NEVAH!! JAG VILL HA DEN! <3

2011-05-29 @ 14:33:36









Kom ihåg mig?

Trackback