Alla Hjärtans Dag

God morgon alla hjärtan!

Idag är det Alla Hjärtans Dag. En speciell dag för många :) och det tycker jag med att det är. Känns liksom som att hela dagen är skapad av kärlek. Och jag hoppas ni alla tar hand om era nära och kära och visar hur mycket ni älskar dom. Jag själv har messat mamma och pappa nyss och skrivit några rader om hur mycket dom betyder för mig och att jag älskar dom.

Vaknade även upp som vanligt bredvid mitt hjärta i morse. Så underbart varje morgon, jag får sån energi av att vara i hans närhet. Varje minut med Danne tar jag vara på. Och ikväll ska vi äta middag på Åtellet. Kommer bli så himla mysigt. Mitt liv har fått världens helomvändning. Jag älskar mitt liv och jag mår så himla bra! Daniel ställer alltid upp och vi finns alltid där för varandra. Jag känner mig så trygg med honom. Och allt känns så himla rätt! Han betyder allt för mig <3


ett HJÄRTA till er alla! Ha en jättebra dag :) kram från mig!


Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback