På jobbet

Och har ingenting att göra. Sitter i assistentrummet och ruttnar!

Känner som så att jag lika gärna kunde vara hemma och fixa med allt som måste göras. Och dessutom ta han om mitt hjärta som är sjuk :( stackarn!

Imorgon kör jag sista racet i min lägenhet. Och om Daniel är hemma imorgon så ska han hjälpa mig att fixa lite elfel, fixa balkongdörren och slänga upp en hylla. Dennis ska även komma och kolla på mina kramar som sprutar åt alla håll :P Sen så är det bara för Sara och Jimmy att flytta in :) vi skrev på papper idag och kollade runt lite i lägenheten och tvättstugan. Känns riktigt bra att få den uthyrd. Nu kan jag och Daniel börja leva vårat samboliv fullt ut :D slippa tänka på att jag har en tom lägenhet som bara står och kostar.


Nej, göra lite nytta kanske?! Hm.. Som vadå?

JAG VILL HEM TILL MIN ÄLSKLING!


Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback