En gång i Phuket

God morgon mina trogna läsare :)

Han inte med bloggen igår. Jag jobbade till 17 och sen var det bara till att gå hem i den sköna solen. Hemma väntade en god middag som Danne hade lagat. Det var Wookad kyckling. Efter maten chansade vi på att det skulle finnas kvar biljetter på bion. Och de fanns de. Så vi hade en riktig myskväll tillsammans. Väl hemma fixade vi lite adressändringspapper. Eftersom jag har flyttat. Vi kollade även runt lite på bilar. Jag skulle så gärna vilja ha en snygg bil att åka i :) och de passar ju bra eftersom Danne inte heller vill åka i en ful bil! Haha.

Nu sitter och på jobbet med Rebekkah. Vi väntar på att få arbeta lite. Det är ganska lugnt så här på morgonen men den sättet de fart. Hoppas vi går ut idag eftersom solen hittat hit.

IDAG ÄR DET ÄNTLIGEN HELG! Bad har ni för roliga planer inför helgen? :)


Kram på er så hörs vi sen!


Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback