Gårdagens gods middag

Igår gjorde jag och älskling en jättegod middag. Nu vet jag inte bad det heter så jag förklarar det istället :)

Vi la upp en bit folie. Hällde på olivolja, flingsalt och olika kryddor som vi gillar. La på laxfilé. Ströade över mer kryddor. Sen tog vi de grönsaker vi hade hemma och täckte över laxen. Rödlök, paprika, purjolök, morötter, pepparrot och färsk dill. Efter de så packade vi in laxen i folie som ett packet. Skjuts in i ungen!
Till laxen, kokade vi potatis och gjorde en hemmagjord dill/pestosås.

Det vart så himla gott! Och idag ska jag göra tacopaj som också är himmelens gott :)


Kommentarer
Postat av: Jennie

kom hiiiiit och laga maat till mig också dååå, det där såg ju svingott ut..dock verkar de läskigt det där med att man ska schussa in laxen i UNGEN hahahah :D

2012-03-27 @ 16:39:52
URL: http://jennielinnea89.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback